Actie banner

Veelgestelde vragen over de facturatie

 

Voor welke periode geldt een factuur?

Facturatie van het lidmaatschap geschiedt eenmaal per jaar, dat is dus ook de periode waarvoor de factuur geldt.

 

Ik ben zojuist lid geworden van de vereniging, maar wanneer ontvang ik een factuur?

De eerste factuur zal na ongeveer een maand worden verstrekt per e-mail.

 

Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd, waarom krijg ik dan nog een factuur?

Een opzegging is (correct) verwerkt als je een bevestiging hebt ontvangen waarin een einddatum van het lidmaatschap wordt vermeld. In sommige gevallen dient er nog een laatste factuur te worden voldaan. Ook kan het zijn dat er niet tijdig is opgezegd (de opzegtermijn is 2 maanden voor ingang van een nieuw lidmaatschapsjaar)

 

Wat zijn de bankgegevens van HCC?

IBAN: NL81 ABNA 0610 2067 02
BIC code: ABNANL2A

'Meld je aan voor de nieuwsbrief'

'Abonneer je nu op een of meerdere van onze nieuwsbrieven en blijf op de hoogte van onze activiteiten!'

Aanmelden